Äntligen!

Hej!

Inatt kommer min kära torris hem :D♥

Iallafall så tänkte jag lägga in lite bilder på vad jag har fått i våran
julkalender i år. Det är nämligen så att vi har en julkalender varje år så
får jag och mina bröder ta paket var tredje dag från 1 december till den 24 :)
Jag har än så länge fått ta den andre, femte, åttonde och elfte december :)



nya benskydd :)



en bok som heter Sense and Sensibilty, ifall det inte syns på bilden:)



Jag fick även ett par vantar av min mormor igår utan någon som
helst anledning , tacktack♥



ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: alva

äntligen här med ska du veta !

kom hit imorgon efter skolan och ge mig lite information ;)<3333

2011-12-14 @ 03:45:01

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0