Dagen + Kvällen

Hej!

Jag gjorde som jag sa förut och tog ett recept från en av mina böcker.
Dock blev det inte cupcakes utan det blev Mjölkchoklads mousse :D
Frida kom över till mig och vi gjorde den tillsammans, den blev väldigt god!
Jag hann aldrig ta några bilder på den innan den blev uppäten, mmahaha!

Om en timma skall jag kolla på del två av Svärdet och Spiran. Såg första delen
igår så idag blir det andra delen. Jag har även läst den boken och fortsättningen
på den också. Väldigt bra böcker men jag måste säga att det nog inte finns någon
författare som skriver så. himla. långtråkigt. Vissa delar är jättebra och spännande
men rätt ofta är det typ 10 sidor som beskriver hur något är byggt och vilket
material som används osv. Seeeegt!


Första boken:





Andra boken:







Serien:





Ibland är det jobbigt att se filmen/serien efter man har läst boken. Det blir
ofta så att man föreställer sig personer i boken på ett visst sätt och sedan
i filmen ser de helt annorlunda ut. I vissa filmer blir det inte så och i vissa
blir det så. Just  i denna känns huvudkaraktärernas utseende helt fel, jag har
föreställt mig dem på ett helt annat vis, men den är bra ändå! ;)



ha det gött!

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0