Glad Lucia!

Hej!

Kom precis hem ifrån skolan nu :)
Det var ett fint Luciatåg i morse som vi var och kolla på i skolan,
alltid lika kul med Lucia! En sak som alla i lussetåget failar på är
när dom ska sjunga låten "Julen är här". Varje år och jag menar verkligen
varje failar dom när det kommer till "geeee oss" och "leeeed oss". Så jäkla
falskt blir det varje gång , hahah!
Nu ska jag i allafall skriva klart mitt hemkunskapsarbete.




anledningen till att jag håller en halväten pepparkaka framför fejjan är
för att jag helt enkelt ser kaos ut just nu.



ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: emmma.

haha, håller med dig det med "julen är här" ;)

2011-12-15 @ 16:26:29
URL: http://emmmahglind.blogg.se/
Postat av: embla

hahah, eller hur! ;)

2011-12-15 @ 21:35:59

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0