Lucia cup!

Hej!

Idag vart det skola och två prov som gick bra:)
Efter det var det att dra på Lucia-cupen. Vi spelade fyra gruppspelsmatcher
som gick så här : Första: 0-0 Andra: Vinst med 1-0 Tredje: Förlust med 1-0
Fjärde: Förlust med 1-0.
Lite snopet för vi skulle gått vidare om vi bara hade vunnit den sista matchen...
Jag brukar aldrig klaga på domare och så men de som var idag var verkligen
kassa. De tillät typ att man fick mangla ned varandra och höll inte koll på frisparkar
och straffar heller. USCH på domarna!
Jag känner en stor smärta i min högra överarm för jag fick värsta armbågen där förut.
Kan säga redan nu att det kommer bli ett fett blåmärke. Är väldigt trött just nu och ska snart
gå och lägga mig i min underbara säng! Imorgon får jag då min efterlängtade sovmorgon♥
Jag har namnsdag idag btw. Anna, som är ett av mina mellannamn :)


matchar så fint med rosa strumpor och röd morgonrock:






ha det gött!

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0