Peter Pan!

Hej!

& god fortsättning eller vad man brukar säga!
Här händer det inte så mycket just nu, inte för mig iallfall. Chillar
och lyssnar på musik är det mest spännande som sker här hemma;)
Idag blir det som sagt släktträff och kalkonmiddag:) Klockan fyra kommer
folket så det är en stund kvar.

Jag och min lillebror kollade på Peter Pan förut. Bara jag som tycker att den
filmen är riktigt bra? haha :D Den oteckande versionen från 2003 då alltså.




hur söt är inte han på en skala? ;) han är väl
typ elva tolv där men han blir säkert väldigt
snygg när han blir äldre ;)



ojdå, jag hade visst rätt! tycker jag iallafall;)
haha:D


ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: Anonym

den otecknade peter pan är galet bra ju :D

2011-12-26 @ 22:48:09
URL: http://emmmahglind.blogg.se/
Postat av: embla

hihi, precis! :D

2011-12-27 @ 00:04:43

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0