Rasputin

Hallå där!

Det har inte hänt något speciellt idag om man säger så. Bara den gamla vanliga
rutinen. Jag och julia var lite överspeedade i skolan förut så vi hade väldigt kul
vilket gjorde min dag, haha :D
På hemkunskapen bakade vi massa kakor och sånt och det känns som att jag
fortfarande är mätt efter det.. Nu ska min pappa förhöra mig på min NO. Sedan
blir det tv och Glee ;)


vädret idag tyyyyp!


ha det gött!


Andras kommentarer
Postat av: raasputin!

hej älskling!

fin blogg du har, har ju självklart inte hunnit läsa försen idao men aa ;)

ville ba säga att du å jag + rasputin = brända pepparkakor!! haha <3

2011-12-16 @ 21:32:25
Postat av: embla

hej älskling!

tack så mycket ;)

hahaha, rasputin i våra <3

2011-12-17 @ 00:28:51

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0