Skola? nej tack!

Hej!

Nu bär det av mot skolan, så fort Frida kommer iallafall:)
Medan jag väntar kan jag ju alltid skriva vad jag gjorde
igår.

Jag steg upp runt halv elva, käkade frukost, packade och drog sedan
ner till samling. Sedan åkte vi till Vänersborg och spelade typ tränings-
matcher från 1-3. Det gick la sådär för vårat lag asså... Sen åkte
jag hem igen och kom hem vid fyratiden och åt tacos<3
Efter det var det att kolla på tv med familjen :)






ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: Jennie

Inte för det har med saken att göra men din header blev as bra :D<3

2011-12-05 @ 18:47:18
Postat av: embla

visst blev den, är jättenöjd med den :D<3

2011-12-06 @ 07:35:15

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0