Slow ride

Hejsan!

Känner mig väldigt duktig nu när i
alla fall hälften av mitt engelskarbete
är färdigt;). Gick länge och tänkte att nu ska
jag sätta igång med det... eller nu...eller nu..
Tillslut började jag och sedan gick det som på en
räls ! :D Blir rätt ofta så att jag tänker att nu
ska jag plugga men så kommer något annat upp
och jag skjuter på det... Men jag lyckas bra ändå;)
Gillar inte att stressa när jag gör ett arbete så det
tar sin tid men vill alltid göra allt väldigt noggrant.
Så nu har jag suttit och skrivit på engelskarbetet
i två timmar typ :) Käkade lite mat där i mellan
också. Det blir tydligen häng hos Moa ikväll. Vill
verkligen komma men ska träna från åtta till
halv tio så jag hinner inte.. :/ Hoppas ni får roligt
utan mig  ! som om det går. haha ;)
Nu ska jag fortsätta med engelskan.




busy girl!


ha det gött!

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0