Sorry!

Heeeeeeeeej!

Förlåt för dålig blogguppdatering denna dag. Har varit i Göteborg hela dagen
med Alva♥ Vi har shoppat, (mestadels alva) , haha;) Det finns inget speciellt
som jag behöver eller vill ha så jag köpte inget onödigt som jag aldrig kommer
använda... Jag fick köpt mig två par tights, får hoppas att dessa håller bättre
än vad tights brukar göra. Lyckas inprincip alltid få en maska första gången
jag använder dem, hehe. Jag köpte också en blus eller vad man ska kalla det,
för er som också läser alvas blogg är det en likadan som hennes, precis som
hon skrev ;) & så köpte jag massa hårnålar, mitt förråd var slut och behövdes
verkligen fyllas på! 
Efter vi hade varit i Göteborg hyrde vi film och gick hem till mig , Something Borrowed
hette filmen, bra film iaf :) Efter det kollade vi Glee, älskar det programmet, hihi♥
Tack TORRIS för att du lyckades få mig att gilla programmet som jag först hatade;)
När Glee var slut gick alva in på mitt rum och va' datanörd medans jag satt och
glodde på tredje delen av Svärdet och Spiran:)
En helt random sak som hände i stan när vi var på donken: En man stod i kö
och skulle beställa och han sa såhär " En cheeseburgare utan ost en..."
Kassören typ " Va? ska du ha en cheeseburgare utan ost alltså? "
hahah, man undrar ju vad han tänkte där...









Alvas kommentar om den här killen "Han är ju inte ens snygg!"
och så var han det... Men som tur är ändrade hon sig ;)



ha det gött!


Andras kommentarer
Postat av: alva *

älska dagen ännu meer :D

fett snygg grabb och fett eb man som ville ha cheeseburgare utan ost -.-

<3

2011-12-29 @ 14:40:10
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: embla

haha, precis :D <3

2011-12-30 @ 09:51:29

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0