Star

tjaa!

Sitter i stunden med en kopp kaffe med mjölk
och socker oooch grädde. Ska det va så ska det va!
Slutade tidigt idag också + hade första lektionen
inställd. Va gött med sovmorgon... fast så hade
jag inte det. För vi masade oss alla till skolan för
att sedan upptäcka att lektionen är inställd.
Dom kanske skulle tänkt på att informera det innan
vi kom till skolan... men nejnej.
Ikväll blir det fotbollsträning och kanske häng
någonstans? :) Det är ju nämligen studiedag
imorgon så man kan sova ut. I alla fall till viss del :)
Jag och Oscar ska julhandla imorgon, hoppas på att
hitta presenter till alla släktingar och vänner !
Svårare värre att köpa julklappar tycker jag. Det är
alltid någon som inte vet vad den vill ha och säger:
"Nejmen inte ska jag ha något." Varför skulle man fråga
vad någon önskar sig om man inte planerar att köpa 
något liksom ? Hahah , vi får se hur det går men hoppas
på det bästa ;)




ser lite drogad ut men det får duga ;)


ha det gött! 


Andras kommentarer
Postat av: alva den bastaste !

du ar sa underbartvacker !

saknar dig !

jag grat fanemej forut for att jag saknar dig sa mkt, jag har det bra men har brant mig, alskar dig . puuuussssss & kram !

2011-12-01 @ 17:02:48
Postat av: embla

saknar dig med, allt är inte detsamma utan dig!

härligt :D haha det förvånar mig inte ;) men fortsätt jobba på brännan, vill ha en liten brunis istället för torris när du kommer hem;)

älskar dig med!ha det så bra resten av resan & sola och bada lite för mig med du !:D

2011-12-01 @ 17:21:48
Postat av: alva den bastaste !

idag har jag solat men jag kan vart inte vid havet sa lange for jag vill inte branna mig mer , du skulle sett vagorna , jag och eme fick halla om varandra for att inte flyga ivag. saknar er alla till tusen . puss och kram !

2011-12-02 @ 11:34:15
Postat av: embla

hahha, härligt med vågor;)

du är också saknad ska du veta !

<3

2011-12-03 @ 19:21:58

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0