Stjärnor

Hej!

Har precis kommit hem ifrån träningen nu :)
Det var kul!
Imorgon blir det såndär aktivitetsdag och jag ska bada i Vänersborg
då va'. Tilda och Becca ska bada också och Lollo tror jag, så det blir
kul!

Jag säger bara alla som läser min blogg ikväll, titta ut och se upp på
himlen. Stjärnklart som bara den! Jättevackert ju.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Skolan var chill med filmkollande.
På morgonen var det bandymatch mellan lärarna och niorna. Någon lärare,
vet inte om det var Susanne eller Fredrik eller båda kanske, ville att jag skulle vara
domare till matchen. Ville inte vara domare själv men ingen ville ställa upp först.
Förutom Elina , så då var vi två domare den matchen :D

Sen när jag kom hem fortsatte jag med min julklappsinslagning, så nu är jag
äntligen klar med alla paket!





klaaaaar! :







ha det gött!

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0