Tänk själv!!

Hej!

Lugn dag idag med bara filmkollande på alla lektioner.
I SO:n kollar vi på Doktor Zjivago, aaaasbra film, älskar den!♥
I NO:n och matten kollar vi på Australia, också bra film ju!
I svenska/engelska kollade vi på Gullivers resor, men dom kollade
klart på den igår när man var ledig ! ;)
Sedan hade vi slöjd och gympa. Efter en termins kämpande blev jag klar
med mitt slöjdprojekt, det blev helt okej asså. Inte så att det blev jättebra
men är ganska nöjd ändå!
På gympan fick vi välja vad vi skulle göra och vi spelade trippelboll, lite segt 
för jag kände ett skav i halsen hela tiden så jag tog det mest lugnt.

Ikväll blir det antagligen häng någonstans :) 


Doktor Zjivago:




Australia:






ha det gött!
 

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0