Uppe med tuppen... eller?

Hejsan!

Gud va skönt att solen är uppe! :D Det var ju typ storm igår så lite
solsken sitter allt fint;) jag har inte så många planer för dagen så än så
länge finns det inte så mycket att skriva om... ;)
Funderar på att baka cupcakes eller något annat gött'. Fick två receptböcker,
en i den där kalendern om ni minns och en utav mina bröder i julklapp:)
Den ena handlar bara om choklad och den andra om cupcakes, hihi.

Nu skall jag göra mig iordning och sedan får vi se vad som händer!



Chokladboken:




Muffins och cupcakeboken:






ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: alva

varför fick inte chokladdrottningen(jag)

en chokladbok ???? :O :O

jävla jävel jävel , hmmmppppffffuck !;)

2011-12-27 @ 13:41:14
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: embla

hahha, du kan ju alltid låna min ;) (a)

2011-12-27 @ 19:58:08

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0