Rapa på busshållsplatesen?

Hej!

Nu har jag och Frida varit i Göteborg hela dagen och handlat
julklappar :) Äntligen är alla julklappar inköpta!
Vi har nu satt på lösnaglar, efter många tappra försök så blev
resultatet ganska bra ;)
Ikväll har vi även hunnit bli skejtarproffs ! ;) Man hinner med mycket
på en dag!



Våra naglar:









När vi var i Nordstan så var så var Moa Lignell och Amanda Fondell där
så jag tog några bilder... Frida vet ju inte ens vilka de är -.- Men så kan jag
inte hitta den där kabeln som man överför bilder från telefonen till datorn.
Jag ska leta efter den och så fort jag har hittat den kommer det bilder :)



ha det gött! 


Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0