Vår älskling!

Hej!

Denna dag har till största del spenderats tillsammans med min goda vän
Frida :D Vi bestämde oss för att göra hemkunskapsläxan tillsammans. Det gick
la sådär. När vi väl var igång och skrev gick det otroligt bra men därimellan i våra
"pauser" som dessutom var väldigt långa var det flummigt men dock väldigt kul.
Tror inte att jag har skrattat så mycket på väldigt länge. Frida höll bland annat på att
kvävas när vi käkade lussekatter, hon satte i halsen haha! Själv så ramlade jag av stolen när
Frida daska till mig med ordboken...;) Det var iallafall väldigt kul och måste göras om!

Nu blire dusch och sen tv!


Flumbilder från i somras:



väskan fastna i håret...



hahah! älskar dig <3


ha det gött!


Andras kommentarer
Postat av: emmma.

störda, söta flickor! :D

2011-12-15 @ 16:25:49
URL: http://emmmahglind.blogg.se/
Postat av: embla

sjuka är vi... ;) duär!

2011-12-15 @ 21:37:25

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0