Back from school!

Hejsan!

Har precis kommit hem från skolan och käkat två tallrikar med cornflakes och en klementin;)
Jag hade SO-prov idag vilket gick väldigt bra, kunde alla frågor:)
Hade slöjd senare på dagen och jag måste säga att jag blir agro på mitt slöjdprojekt vilket
skall bli en vinlåda till min föräldrar, KAOS säger jag bara , så jävla svårt med massa pluggar och shit
som man ska använda. Sedan vart det gympa och vi spelade volleyboll , askul!:D

Ikväll blir det mys med alva och troligen frida också. Det blir inget häng ikväll så vi ska vara hemma
hos mig och kolla på Idol och Titanic, har knappt sett någon fredagsfinal för vi har varit hela gänget med varandra
och hängt varje fredag :) Så det ska bli skönt att bara stanna hemma med dom två små godingarna;)

Idag har bror min varit och köpt den sista delen i Eragon-serien , så nu ska jag börja råläsa
den boken !:D De böckerna är verkligen jättebra och faktiskt några av mina favoritböcker !




Glad tjej !





ha det gött!


Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0