Godnatt

Tjaa !

Har nu kommit hem från träningen som sluta halv tio och hunnit
med att käka, följt av en dusch och sedan pluggade jag till
teoriprovet som vi har imorgon.
I alla fall så skulle jag berätta en sak då va;)
Förut så satte jag mig vid matbordet och käka kvällsmat helt ensam.
Resten av familjen satt i soffan och kolla på TV4 nyheterna. I ett försök att vara
en del av den sociala delen av familjen, dvs TV-tittarna, så frågade jag.
- Vad var det som hände?....
Inget svar.
Jag igen, lite högre denna gång.
- Vad var det som hände?..
Inget svar. Ett försök till, ännu lite högre.
- Vad var det som hände?...
Jajamen. Tredje gången gillt. Min familj förstår äntligen att det är
dem jag talar till och mamma vänder sig mot mig och svarar på min fråga.

Man vet att bottnen är nådd när TV:n ter sig mer intressant än en själv! ;)





ha det gött!


Andras kommentarer
Postat av: jennie

hahaha x)

2011-11-15 @ 16:08:53
Postat av: alva

ja men hos mej kommer du alltid i första hand stumpan !! - läs med bettanröst ;)

2011-11-15 @ 16:11:05
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: embla

så är det ;)



hahah, du e la för go alva ! ;D

2011-11-15 @ 19:34:30
Postat av: embla

så är det ;)



hahah, du e la för go alva ! ;D

2011-11-15 @ 19:35:23

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0