Hejsan!

Hej!

Jag heter ju då embla petersdotter och har skaffat blogg nu ;)
Här kommer jag skriva vad jag gör på dagarna, mina tankar och försöka lägga in bilder
också för det blir alltid roligare att läsa då enligt mig.

För att börja någonstans så skriver jag vad jag har gjort idag:
Självklart var jag i skolan som var rätt chill idag, inga jobbiga lektioner och så!
sen så följde frida och alva med mig hem och vi gjorde inte så mycket men vi hade jävligt kul ändå:D
vart så längesedan bara vi tre var med varandra och jag uppskattade det verkligen flickor<3




ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: alva

som jag säger till alla nybörjare ;)

välkommen ;) hahaah !

det var jättemysigt tycker jag också *

2011-11-09 @ 20:12:44
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: stridh

ska bli kul att läsa din blogg, BTW vilka konstiga blinkisar det är på denna text ;)

2011-11-09 @ 21:53:00
Postat av: alva

som jag säger te alla nybörjare ;)

välkommen hahaha (internt skämt)

det var tjockt mysigt stumpan !<3

2011-11-09 @ 22:05:39
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj , jag kommentarade tydligen 2 gånger :p

jag trodde inte att den förra publicerades ,

haha , vad glad embla kommer in och ser att hon har fyra kommentarer så är tre av fyra mina x)

haha , sorry tjejen <3

2011-11-09 @ 22:07:02
Postat av: tilda

du låter väl mig fixa designen?

hoppas jag iallafall..

flickvän, kul att du skaffade blogg!

puss! <3

2011-11-09 @ 22:17:50
URL: http://tildaamganusson.blogg.se/
Postat av: embla

jag fattade inte riktigt var man svarar på kommentarena men antar att det är här? :p

tacktack alva;) <3

haha ja dom är askonstiga men jag har inte fixat headern och det än så det kommer inte se ut så sen;)

självklart att du får fixa den flickvän! puss pådig med <3

2011-11-09 @ 23:11:05

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0