Pluggning på gång...

Hej!

Rubriken säger väl det mesta? Jaao, jag ska plugga nu för det är SO-prov i imorgon, i historia 
för att vara exakt. Har varit i skolan som vanligt idag och slutade 12, gööttt! 
Har inte så mycket mer att skriva för jag somnade framför TV:n någon timme efter jag hade kommit
hem från skolan och jag sov ända till kl 4 och sen åt jag. Jag tror att jag och min kära vän alva har
något gemensamt? ;) fast jag vaknar i alla fall någon gång... ;)
Senare blir det fotbollsträning från 8 till halv 10, är faktiskt riktigt taggad för träning!

Bilder från skara cup:






ha de gött!

Andras kommentarer
Postat av: tilda

haha, vafan är det för jävla bild?

har du mer sådana?

isåfall vill jag se dom, puss!

2011-11-10 @ 19:25:39
URL: http://tildaamganusson.blogg.se/
Postat av: Stridh

Fan vad roligt det var på skara cup,fast min jävla huvudvärk sög ju snopp! :(

2011-11-10 @ 20:43:40
Postat av: embla

aafan det ägde !

ja det var synd för du missade typ en hel dag med matcher men blev väl bra på kvällen sen? :D<3



Det är ju sötnosen själv på bilden!

har massa bilder från skara :D pusspuss!<3

2011-11-10 @ 22:57:58

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0