Sweet dreams

Hejsanhoppsan!

Har inte hunnit blogga idag för dagen har varit stressad.
Börjar med en klockren kommentar i skolan idag;)
Jo, det var så här att vi precis hade ätit
i matsalen och Frida utbrister då helt plötsligt
med panik i rösten "NEJ , Embla. Dom har börjat
sälja pepparkaksdeg på ica! "
Vi började skratta väldigt mycket kan man säga och
det resulterade tillslut att vi gick till ica och köpte en
pepparkaksdeg som jag,alva,frida och julia delade på;)
Haha , vissa var inte härdade och fick ont i magen inga
namn nämnda... ;)

Sedan bar det av hem till Alva och vi fixade oss
och käkade snabbt innan vi drog till bussen som var
typ en kvart försenad-.-
Känner mig väldigt duktig som kom ihåg alla spårvagnar
som leder till Scandinavium och de som går tillbaks ;)
Kanske inte är något att skryta med, men personer med
dåligt lokalsinne förstår mig ;)
Vi stressade sedan till bion och filmen var väldigt bra och
det är allt jag tänker skriva för det är säkert vissa som ska
se den och inte vill veta vad som händer :)

Vi hade i alla fall jävligt kul. Bästa dagen på länge!
älskar dig bästa vännen<3

Imorgon blir det att gå upp runt sex och spela cup, 
inte speciellt taggad för det just nu men det blir la
bättre imorgon får vi hoppas!


 

tandköttsleendet! ;)

självklart skulle de nedersta bilderna bli skeva...


ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: alva

you + me forevah ;)<3

2011-11-19 @ 00:46:56
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till med spelet! <3

2011-11-19 @ 15:05:39
URL: http://tildaamagnusson.blogg.se/
Postat av: embla

tack !<3



possibly ;) <3

2011-11-19 @ 19:10:58

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0