-Jag höll på att dö där uppe! "Nej det gjorde du inte." -Nej.

Hejsan!

Även idag slutade jag tolv och det är ju aldrig fel!
När jag kom hem käkade jag lite mellanmål och snacka med
mamma om praktikplats och så. Vi ska ju ut på prao vecka
12 & 13, så det gäller att vara ute i god tid om vart man ska
vara och så.. :)
Sen ringde Frida mig och jag drog upp till henne, vi kollade film.
Hur många lingon finns det i världen & Lejonkungen 3.
Älskar den förstnämnda filmen! Även den andra är väldigt bra,hehe;)

Nu har jag inte speciellt mycket att göra, blir nog att träna senare
ikväll. Får se om jag orkar... nä, men det blir nog träning.
Brukar alltid bli så att jag drar dit iallafall :p









Underbar film som man blir glad av!
Fast den är ju dock lite ledsam också...




ba-pumba?



ha det gött!

Andras kommentarer

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0