Vart tog den vägen?

Hej!

Börjar med måndag eftersom jag inte bloggat sedan dess,
hehe. I måndags hände det inte mycket, skola och träning.
I tisdags fyllde jag år, 15 nu då va!
Fick finfina presenter  av mamma, pappa & vännerna.
Men mitt kalas är på lördag!
Idag har jag varit i skolan, slutade tio i tolv. När jag kom
hem bakade jag muffins som jag ska bjuda på, på mitt
kalas. Haha. Fast det ska bli cupcakes, har bara inte gjort
frostingen än :)
Ikväll ska jag träna och imorgon är det cup. Är sjukt taggad!


alva smygfotograferar oss :O


ha det gött!

Andras kommentarer
Postat av: alva

jag ska hälsa från fin blogg ,

den undrar vart du tog vägen !! :@

;) <3333333333333

2012-01-26 @ 20:40:27
URL: http://alvasalvaolson.blogg.se/

kommentera min blogg? :):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0